niedziela, 13 stycznia 2019

Isana odżywka do włosów Magnolia i kwiat lotosu

Cześć Kochani,

dzisiaj chcę Wam przedstawić odżywkę do włosów magnolia i kwiat lotosu od Isany
Kosztowała 5 złotych, no to szkoda nie wziąć ;) 



Opakowanie
Kosmetyk dostajemy w standardowej butelce stawianej na zamknięciu. Butelka jest w bardzo ładnych, biało różowych kolorach. 

Konsystencja i zapach
Odżywka ma normalną konsystencję odżywki wyciskanej z butelki. Nie jest jednak taka śliska i tak rzadka, jak na przykład Nivea.
Dość dobrze się rozprowadza po mokrych włosach. Pachnie bardzo delikatnie, niestety trochę za lekko jak dla mnie, ale jest to ładny zapach magnolii. 



Działanie 
Obawiałam się trochę, że odżywka Isany może mi przetłuszczać włosy albo obciążać ale okazało się, że nic takiego nie ma miejsca.
Oprócz tego włosy się dobrze rozczesują i ładnie błyszczą. Nabierają też sypkości. Jestem mile zaskoczona.


Podsumowanie
Odżywka od Isany magnolia i kwiat lotosu, okazała się fajnym produktem. Odżywia i wygładza włosy. Nadaje im też połysk i sypkość.
Generalnie fajny produkt :)

Znacie odżywki do włosów Isany? :)
N.

5 komentarzy:

  1. Isana ma fajne produkty, tej odżywki nie używałam, ale moze się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam produktów isany, ale Twoja opinia brzmi bardzo obiecująco :). Do codziennej pielęgnacji bym się skusiła. Raz w tygodniu korzystam z mocniejszych masek i tu bym jej nie użyła, ale w tygodniu czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie je wszystkie praktycznie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wszelkie odżywki i maski z Firmy Wax Pilomax. Świetna jakość, skład i cena.

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...