niedziela, 21 października 2018

Weleda migdałowy krem do suchej skóry

Hej, hej Kochani,

Dzisiaj zaprezentuję Wam moją pamiątkę z niemieckiego Rossmana. Wybaczcie jakość pierwszych zdjęć, robione były jeszcze starym aparatem.

W każdym razie poznajcie krem do twarzy od szwajcarskiej firmy Weleda w wersji migdałowej.


Zastosowanie
To kremik do twarzy, nawilżający, łagodzący i odżywiający. Żadnych zmarszczek ma nie wygładzać, a zapobiegać przesuszeniom i szkodliwym wpływom środowiska

I rzeczywiście Weleda właśnie tak działa. Przypomina trochę Niveę, ale jest lżejsza od niej, lepiej się wchłania. Nie pozostawia na twarzy tłustego filmu, nie ma też zapachu (bardzo delikatnie wyczuwalny zapach migdałów się nie liczy ;) )


Działanie

Tak jak wspomniałam, krem ma nawilżać i świetnie sobie z tym radzi. Jest idealny na aktualną jesienną pogodę, bo chroni twarz przed wiatrem i zimnem, ale na mrozy jest chyba za lekki.

Bardzo ładnie radzi sobie z wysuszonymi czy podrażnionymi miejscami. Dość szybko się wchłania. Nie powoduje świecenia ani przetłuszczania, nie zapycha.

Kremik jest wydajny, niewielka ilość wystarcza na całą twarz.

Jest jednak dość drogi. 7 ml kosztuje około 14 złotych a duża wersja 30 ml to koszt około 50 zł. 

Skład (tylko po co ten alkohol?)
Water (Aqua), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond), Fruit Extract, Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Hydrolyzed Beeswax Prunus Domestica, Seed Oil, Glycerin, Xanthan Gum, Lactic Acid

Podsumowanie
To bardzo dobry krem na wszelkie problemy skórne związane z przesuszeniami czy podrażnieniami. Nie spodziewajmy się napinania skóry czy wygładzania zmarszczek ;) Bo to nie jest jego rola. Ma odżywiać i chronić i świetnie sobie radzi. Przyznam, że firma Weleda bardzo mi przypadła do gustu tym produktem i chętnie poznam więcej ich kosmetyków, zwłaszcza, że dostępna jest na polskim rynku - na pewno w internetowych drogeriach.

A Wy, znacie tę firmę? :)

buziaki, N.


15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, chetnie bym go przetestowała :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdziłabym jego działanie u siebie, no i te migdały...oj musi kusić zapachem

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jest dobry na przesuszenia to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie bym go przetestowała, ja mam inna wersję produktu Weleda

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam z blogów, ale jeszcze niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opiniach widziałam, że dziewczyny sobie chwalą ich wyroby

      Usuń
  6. To coś dla mnie. Muszę wypróbować w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarze markę, ale fakt, że cena trochę spora, ale czego się nie robi dla urody :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam marki, ale ja i tak z mieszaną to na moje policzka bym mogła stosować ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. tani, wydajny, spoko skład, działanie - z tego copiszesz fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze w koncu wyprobowac cos tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...