piątek, 26 października 2018

Krem na noc z kawiorem Avon Planet Spa

Hej, hej

W jednym z poprzednich wpisów przedstawiłam Wam krem pod oczy od Avon z kawiorem (klik). Razem z tym kosmetykiem dostałam w zestawie krem na noc z tej samej serii
Jesteście ciekawi jak się sprawdza?

Opakowanie
Krem jest w ładnym, plastikowym, okrągłym opakowaniu. Nic nadzwyczajnego, chociaż ten plastik jak na serię luksusową to słabo trochę ;) 

Konsystencja
Krem, tak samo jak jego braciszek pod oczy, ma konsystencję żelu. Na szczęście nie lepi się do skóry, szybko się wchłania i nie pozostawia żadnego nieprzyjemnego filmu. Nie szczypie też ani nie podrażnia.

Aczkolwiek ma dość obrzydliwy wygląd, trochę galaretowaty :P ale przynajmniej się mieni ;)  na zdjęciu tego nie widać niestety.



Działanie
Myślicie, że taki krem raczej nie może dobrze działać? Ja też tak myślałam, ale powiem Wam, że jestem bardzo zaskoczona. 

Ten kawiorowy kosmetyk na noc bardzo dobrze sobie radzi z przesuszeniami, zaczerwienieniami czy podrażnieniami. Trochę szok, co? ;) Ja na początku nie mogłam uwierzyć, ale co jakiś czas robią mi się takie suche, czerwone placki na twarzy i za każdym razem, po posmarowaniu się tym kremikiem, rano skóra jest uspokojona a większość tych podrażnionych miejsc znika. Więc jestem bardzo mile zaskoczona.

Jeśli chodzi o zapach, to ten krem ma przyjemny, świeży zapach, który nie męczy i szybko znika, zatem żaden kawior czy typowe kremowe zapachy nie będą nam towarzyszyć ;)

Zdjęcie ze składem gdzieś mi się niestety zapodziało, ale nie jest to krem eko, jak się domyślacie ;) 

Podsumowanie
Krem dostałam w prezencie i podchodziłam do niego trochę jak pies do jeża, a okazało się, że mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. To niezły kosmetyk, łagodzi moje podrażnienia i dobrze się wchłania. Jedynie konsystencja trochę jest dziwna ;) Ale ogóle to niezły produkt. Ma przyjemny zapach, nie klei się, nie brudzi, nie zostawia nalotu.  Jest fajny :)

Lubicie kremy z Avon? :)
pozdrowienia, N.



14 komentarzy:

  1. Na noc wolę jednak treściwsze kremy lub olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś z Avonu krem z kawiorem pod oczy i działał cuda

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety kremy z avonu mnie zapychają

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że tak dobrze się sprawdza. Nie pamiętam czy miałam jakiś krem do twarzy z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie też jestem zaskoczona, że tak fajnie działa. Chyba muszę przy okazji go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno już nic nie miałam z firmy AVON hah

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się nie klei to duży plus :) Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo słyszałam o tej marce, ale jeszcze nie miałam ochoty znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z Avonu jakiś nic nie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowaie wolę konsystencje kremowe mniej żelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie wygląda galaretowato :P

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...