niedziela, 24 lutego 2019

Szampon wzmacniający Mysterium z czarnuszką i kofeiną

Cześć Kochani,

Mam dla Was dzisiaj fajny szampon :)
Ostatnio była na niego spora promocja w Rossmanie więc skusiłam się na ten produkt.
Mysterium szampon wzmacniający 'Czarnuszka, żeń-szeń, bergamotka, kofeina.



Opakowanie
Szampon ma różową butelkę, czarne napisy i złotymi literami napisaną nazwę marki.
Dość minimalistycznie, chyba trochę luksusowo ma się kojarzyć. 
Zamknięcie na klik. Dobrze działa.

Konsystencja i zapach
Szampon ma super zapach. Trochę migdałowy, trochę jakby męskie perfumy. Nie wiem czy to zasługa bergamotki i czarnuszki? W każdym razie jest świetny, intensywny ale nie za mocny i utrzymuje się na włosach. 

Sama konsystencja zwyczajna, szamponowa. Dość rzadka, ale nie przecieka przez palce.
Trzeba trochę dłużej go masować na włosach, żeby zaczął się porządnie pienić, ale jak już zacznie to robić się duża, fajna piana. 



Działanie
Szampon od Mysterium ma za zadanie wzmacniać włosy i je energetyzować. Ma wspomagać zwalczanie łupieżu i hamować wypadanie włosów pobudzając je do wzrostu.

Szampon sprawia, że włosy są odbite od nasady i puszyste po wyschnięciu - ale nie puszą się. Zmniejszenia wypadania na razie nie zauważyłam. Łupieżu też nie mam, więc nie wiem czy działa, ale z pewnością nie podrażnił mnie.
Włosy są świeże po tym szamponie i do wieczora się trzymają (po umyciu poprzedniego wieczora).

Niestety nie odważyłam się użyć tego szamponu bez odżywki. Po umyciu nim mokre włosy są bardzo szorstkie i jakby tępe w dotyku, że ciężko po mokrych przejechać dłonią. Dlatego zawsze nakładałam jeszcze jakąś odżywkę, która wygładzała włosy. Taki duet się bardzo dobrze sprawdza. 


Skład


Podsumowanie
Szampon Mysterium w wersji z czarnuszką i kofeiną to pięknie pachnący produkt, tylko dobrze czyści włosy. Odświeża je i nie podrażnia skóry głowy. Nie jest to cudotwórczy produkt ale wystarczająco dobry, żeby go kupić ponownie od czasu do czasu, zwłaszcza w promocji :)

Znacie ten produkt? :)

buziaki, N.

24 komentarze:

  1. Zupełnie go nie znam, dawno nie odwiedzałam też Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie bym spróbowała :D Myślę, że dla mnie byłby ok

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, ciekawy produkt. Chętnie się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O,kompletnie go nie znam,ale skóra mojej głowy jest wymagająca i rzadko testuję nowości...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej marki, może kiedyś wypróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia, że taki szampon jest w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wpis, bo chciałam kupic ten szampon ale nie byłam do końca przekonana, teraz juz jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam. Za to do regeneracji mogę śmiało polecić Wax Pilomax. Świetny szampon z całą gamą masek i odżywek. Idealny

    OdpowiedzUsuń
  9. Zlóz wniosek o pozyczke w wysokosci 2% teraz na: ( paylaterloan@zoho.com ) lub WhatsApp ( +19292227518 )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale spodobał mi się ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam na blogach o tym szamponie parę razy, jednak sama nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 18d64cdc6fd59990e421ebed99b5f260
    sms onay
    numara onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for your explanation, very good content. b6a730c4bd690046ddc74d55db78a0a3
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...