niedziela, 29 października 2017

Szampon od Palmolive, czy dał sobie radę?



Witajcie :)
Dzisiaj znów mam dla Was skarby drogerii :P w Albanii zakupiłam szampon, który był przede wszystkim tani i do włosów przetłuszczających się, a słodki Garnier skończył się i nie dawał sobie do końca rady.
Palmolive skusił mnie ceną i zapachem, ale czy to był dobry wybór?

Opakowanie
Buteleczka jak na zdjęciu. Szampon możemy postawić na zamknięciu w razie, gdy będzie się kończył. Zamknięcie na klik, łatwe do otwarcia i zamknięcia, z dużym wlotem.
Plastik miękki więc nie ma problemów z dozowaniem kosmetyku, w zasadzie to leci go nawet trochę za dużo.

Zapach
Zapach pachnie świeżo, jakby pokrzywą? Ale nie jest to pokrzywa, po polsku jasnota biała nazywana też białą pokrzywką. Niestety pierwszy raz spotykam się z tą rośliną w kosmetykach :P W każdym razie zapach jest przyjemny

Działanie
Szampon bardzo dobrze się pieni, nie plącze też włosów. Czy je odświeża? Niestety nie do końca sobie radzi z przetłuszczającą się skórą głowy. Włosy szybko stają się oklapnięte i nie wyglądają dobrze. 

Skład
Typowy ;)
 
Podsumowanie
Cóż. Palmolive lubię tylko za żele pod prysznic. Szampony nigdy się u mnie nie sprawdzały i niestety produkty przeznaczone na rynek włoski (w Albanii wiele rzeczy jest po prostu importowanych „żywcem”, zwłaszcza z Włoch) również nie są wystarczająco dobre. 

A jakie jest Wasze zdanie o szamponach Palmolive? :)

Słoneczne pozdrowienia z Kefaloni! :)
N.

14 komentarzy:

  1. Szamponów z tej firmy używałam jako nastolatka i do tej pory mam do nich sentyment, chociaż bardzo rzadko sięgam po jakiś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam szampon czy żel palmolive - bardzo bardzo dawno temu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie myślę, że szamponu z Palmolive nigdy nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie za marny jest :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiem czy miałam jakiś szampon tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj u mnie się nie sprawdza ta firma;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedynie żele tej marki i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam ich szamponów, ale żele pod prysznic też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam tylko szamponów z Nivea, innym nie ufam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to w ogóle jakoś nie używam Palmolive, nawet żeli. Nie wiem, nie kuszą i wpadają do mojego koszyczka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ziołowe nuty zapachowe, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...