poniedziałek, 16 października 2017

Zaskakujący sztyft od Fa

Kochane,
dzisiaj mam dla Was zapaszek spod paszek :D

Serio, bo mowa o antyperspirancie Fa Nutriskin Care&Protect w sztyfcie.



Opakowanie
zwykły sztyft, jak wszystkie. Dość płaski ze zdejmowaną "skuwką" i pokrętłem u dołu, dzięki któremu wysuwamy sztyft. 

Zapach
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię zapachy kosmetyków Fa. Ten również bardzo mi przypadł do gustu, chociaż nie umiem go określić, a próbuję to zrobić zawsze, gdy się nim mażę (czyli codziennie :P). 

To jest taki kwiatowy zapach, trochę słodki a trochę cierpki. Przypomina mi trochę nuty zapachowe, które znajdziemy w męskich perfumach. Jestem bardzo zaskoczona, bo spodziewałam się słodkiego ulepka a tu taka miła niespodzianka.

Działanie
Deodoranty Fa nie są jednak moimi ulubieńcami, bo jak dla mnie są po prostu nieskuteczne. Ten sztyft wzięłam przede wszystkim dlatego, że był w promocji i był najtańszy. Nabyłam go jeszcze w Chorwacji, w drogerii DM. A jak kto był w Chorwacji, to wie, że jest to jeden z najdroższych krajów świata ;)

Ale tak jak w przypadku zapachu tak i działanie zaskakuje. Podobno należy stosować antyperspiranty przede wszystkim na noc, po kąpieli, kiedy mają czas, aby zadziałać zanim bakterie się rozwiną. 

Ja stosuję ten sztyft rano i wieczorem i przyznam, że bardzo dobrze sobie radzi, a bywa, że warunki ma ciężkie. Wysiłek fizyczny przez cały dzień to nie lada wyzwanie ;) Ale nie można mu nic zarzucić. W czasie zwykłego dnia, kiedy nie czochram się rowerem od rana do wieczora, czuć miły zapach kosmetyku.  Utrzymuje się też na odzieży.



Skład
Jak to skład takiego ustrojstwa...  

 Podsumowanie
To zaskakująco dobry antyperspirant o świetnym cierpko - słodkim zapachu. Mogę spokojnie polecić :)

A Wy, lubicie sztyfty i dezodoranty od Fa? :)

pozdrowienia z Grecji :)
N. :) 

24 komentarze:

  1. Kiedyś miałam jakiś ich sztyft, niestety się u mnie nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię zapachy kosmetyków Fa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam antyperspirantu w sztyfcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Od Fa dawno nie miałam antyperspirantu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego. Ale lubię firmę Fa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za formą sztyftu. Jednak fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za sztyftami i jakoś niezbyt szczególnie lubię Fa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu to nie Fa tylko Fe bo nie ma działania jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię sztyftów tej marki. Używam z NIvea ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sztyftów nie lubię, u mnie króluje Rexona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za sztyftami :/

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...