sobota, 26 sierpnia 2017

Alterra pod prysznic - pomarańcza z wanilią


Hej, hej :)

Kochani, dzisiaj mam dla Was jeszcze wspominki sprzed wyjazdu :)
 

Czasem jest tak, że pierwsza z brzegu złapana rzecz okazuje się strzałem w dziesiątkę.

Tak się stało z kremem pod prysznic od Alterry pomarańcza z wanilią.


Chciałam kupić jakiś mały i tani kosmetyk, żeby na pożegnanie przed wyjazdem.

Zależało mi też na ciepłym energetyzującym zapachu no i padło na Alterrę. 
Nic, co oferował Rossman w którym byłam mnie nie zachwycało, no ale trudno, wrzuciłam do koszyka i zaczęło się ;)


Opakowanie

Zwykła plastikowa buteleczka, obła i wygodna. Biała, estetyczna z płaskim zamknięciem na klik. Można więc bez obaw stawiać do góry „nogami”. 



Konsystencja i zapach

To kremowy kosmetyk o takim samym kremowym kolorze
Zapach…? Cudowny, pomarańczowo – waniliowy. Nie za słodki i nie za waniliowy. 
Może trochę zbyt mało pomarańczowy. 
Przypomina mi zapach jakichś czekoladek z wanilią i pomarańczą. Zapach pozostaje przez jakiś czas na skórze, po umyciu się.

Krem jest gładki, wspaniale się rozprowadza po skórze i bardzo dobrze się pieni.  



Działanie

Dobrze oczyszcza, sprawia mnóstwo przyjemności i nie podrażnia, czego więcej chcieć? :)



Skład

Może trochę niewyraźny a ja nie znam się za bardzo na składach, ale wydaje mi się, że jest bardzo dobry. Alterra to generalnie dobre kosmetyki, w dodatku w dobrej cenie, przekonałam się o tym kolejny raz :) 




Lubicie Alterrę? :)

Pozdrawiam z Villach, N.

9 komentarzy:

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...