wtorek, 13 listopada 2018

Odżywka do włosów Nivea HairMilk do włosów

Cześć Kochani, 

Przedstawiam Wam odżywkę od Nivea z lini HairMilk. Była w promocji, a że firmę lubię, to się skusiłam. 


Opakowanie
Butelka jaka jest, każdy widzi. Ma ładny różowy, trochę mieniący się kolor. Zamknięcie na "klik", oczywiście opakowanie stawiamy na zamknięciu.

Konsystencja
Tutaj jest trochę słabo. Niby odżywka ma normalną konsystencję tego typu produktu, ale chyba jednak rzadszą, bo się paskudnie paprze wylot butelki. Nie jest to duży problem, bo odżywka nie cieknie po otwarciu jak woda, ale wygląda to nieestetycznie. 
 
Działanie i zapach
Według producenta ma zapewnić blask i odżywić matowe, zmęczone włosy.
Ja chciałam, żeby odżywka wygładzała i nadawała połysku. Czy spełniła swoje zadanie? Zdecydowanie tak :)
Jestem z niej bardzo zadowolona. Włosy są odżywione, nie przyklapnięte, błyszczą, są sypkie i gładkie.
Co więcej, odżywka pięknie pachnie. Trochę kwiatowo, trochę cytrynowo, dość intensywnie ale nie za mocno. Zapach ten utrzymuje się na włosach, więc kolejny plus.

Skład
Jest to zwykły kosmetyk drogeryjny, żaden tam eko, więc wiadomo ;)



Podsumowanie
Odżywkę od Nivea HairMilk kupiłam w nadziei, że sprawi, iż moje włosy będą błyszczeć, pięknie się rozczesywać i zostaną odżywione. Nivea świetnie się sprawdza w tej roli, dodatkowo pozostawiając super zapach. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu :)

A Wy, próbowaliście kosmetyków z tej linii? :)

buziaki, N.

10 komentarzy:

  1. Akurat z tej linii jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jej, ale odzywki wszelkie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za produktami do włosów marki Nivea

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jesteś zadowolona. Miałam inną odżywkę tej marki, ale była co najwyżej poprawna.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię marki Nivea uczula mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się produkt sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie jakoś ta firma nie przemawia. Miałam kiedyś szampon z Nivea i straszne miałam po nim siano :( Dobrze, że u Ciebie ten produkt się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam szampon z tej serii, opisywałam go na blogu :) Odżywki jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...