poniedziałek, 17 grudnia 2018

Święta w Polsce czy za granicą?

Kochani,

Boże Narodzenie tuż, tuż, a u mnie trochę szaleństwo, szukam pracy, więc mój nastrój waha się od ekscytacji do totalnej chandry. Z związku z tymi emocjami oraz z tym, że zmieniłam komputer nie chce mi się pisać nowych postów a porobione zdjęcia w zasadzie przepadły :-P 



Ale na bloga podróżniczego wrzuciłam wpis o wadach i zaletach świąt poza domem.

Zapraszam do czytania :) link: Święta za granicą. Wady i zalety.


I dajcie znać jak sobie radzicie z totalnym spadkiem motywacji w blogowaniu ;)  

buziaki, N.

15 komentarzy:

  1. Ja jakoś właśnie mam przypływ motywacji :D Zawsze spadek dopada mnie w połowie roku ;p najlepiej to mieć parę wpisów na "lenia" :) Święta zawsze spędzam w domu rodzinnym i nie wyobrażam sobie Świąt w innym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech już zużyłam moje zapasowe wpisy! :D Ja też już nie chcę innych świąt niż rodzinne :)

      Usuń
  2. Ja niebawem rzucam pracę, więc mam zwiększoną motywację pracy na blogu. Na pewno musisz myśleć pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Na pewno znajdziesz super pracę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ostatnio tez dopadła blogowa depresja i nie mam chęci do pisania nowych notek. Wisi mi kilka zaległych recenzji, ale jakoś tak ... nie mam ani weny, ani chęci. A co do świąt to dla mnie grudniowe święta tylko w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za nową pracę i lepsze samopoczucie :) Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej jakbys zadala pytanie 'jak radzimy sobie z totalnym brakiem motywacji' :D wtedy poczytalabym nawet komentarze ;p odwiedze, poczytam ;)
    wiem cos na temat spedzania swiat poza domem... ;/ i nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za znalezienie nowej dobrej pracy, co do blogowania to chyba każdemu sie zdarza i nie warto sie zmuszać a zaakceptować i przystopować.
    Pięknych świąt

    OdpowiedzUsuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...