sobota, 3 marca 2018

Cosmia brzoskwiniowy żel pod prysznic

Cześć Kochani :)

Kosmetyki Cosmia kojarzy za pewne każdy z Was, dostępne są w Auchanie za niewielką cenę i wyglądają raczej dość przeciętnie. Czy są warte jakichkolwiek pieniędzy?

Opakowanie
Cosmia nie cieszy naszego wzroku fikuśnymi etykietami czy feerią barw, ot pastelowe kolory opakowania w zależności od wariantu zapachowego. 
Butelka jest plastikowa, dobrze leży w ręku, a zamknięcie na klik, łatwo się otwiera i można postawić na "głowie".


Konsystencja i zapach
Żel ma dość kremową konsystencję, trochę zbyt wodnistą, ale nie przecieka przez palce. Bardzo dobrze się pieni, chociaż jest średnio wydajny

Natomiast zapach ma bardzo przyjemny :) Ja mam wersję brzoskwiniową i rzeczywiście pachnie tak jak powinna, co więcej zapach utrzymuje się przez jakiś czas na skórze.



Działanie
Nie oczekujmy cudów, to zwykły żel, ani nie podrażnia (na szczęście), ani nie nawilża. Po prostu myje, ładnie pachnie i nie szkodzi. Kosztuje niewiele (ja go kupiłam poniżej 1 euro za 250 ml) i działa tak, jak należy. 


Podsumowanie
Jeśli wpadnie Wam w ręce żel pod prysznic Cosmii, zwłaszcza w atrakcyjnej, niskiej cenie, to myślę że śmiało możecie wrzucić go do koszyka. Żel pięknie pachnie, ma właściwą konsystencję i dobrze myje, nie podrażniając przy tym. Przyjemny kosmetyk za niewielkie pieniądze :)

Próbowaliście już kosmetyków tej firmy? :)

buziaki z Rzymu, N.


30 komentarzy:

  1. jak się nie mylę to są teraz w auchan te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba widziałam go wczoraj w markecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam różanego żelu ten marki i było ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy się przyznawać ale pierwszy raz widzę tą markę:D Lubię owocowe zapachy jeśli chodzi o żele, więc jak będę w Auchanie to na pewno zerknę na ich asortyment.
    Obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie testuję Isanki - tanie i dobre, a do tego ładnie pachną i nie przesuszają mojej skóry :)

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego jeszcze nie miałam. Niezły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic z tej firmy niemialam , ale za taką cenę warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że opakowanie praktyczne, ot żel za nie wielką cenę. Te produkty jakoś mnie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie wyglądają kusząco a są całkiem przyzwoite :)

      Usuń
  9. Pierwszy raz widzę kosmetyk tej marki. Opakowanie by mnie zachęciło do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie żel do mycia ma myć, od nawilżania itd są balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ale raczej nie dla mnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, widuję te kosmetyki w Auchan, ale nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się jeszcze z tymi żelami, ale owocowe zapachy bardzo lubię, więc chętnie sięgnę zwłaszcza w takiej niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam wersję karmelową i zapach ma świetny, działanie tradycyjne, ale cena niska więc jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki, ale lubię brzoskwiniowe zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kosmetyk w ogole wczesniej mi nieznany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam je będąc ostatnio na zakupach w auchan. Ostatecznie jednak zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem już wiesz, że możesz się skusić :D

      Usuń

Cześć,
Cieszę się, że dotarłaś/dotarłeś aż do tego miejsca :) A skoro tak, to zostaw coś po sobie!
Staram się odwiedzać Was wszystkich i odpowiadać na wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...